Warunki użytkowania


Niniejsze warunki dotyczą wszystkich rodzajów transakcji z firmą Omlet. Prosimy o ich uważną lekturę i wydruk, zanim złożysz jakiekolwiek zamówienie. W niniejszych warunkach określenia takie jak "Ty", "Twoje", "Tobie" itp. są zwrotami nawiązującymi do osób składających zamówienia na stronie internetowej Omlet, natomiast określenia takie jak "my", "nas", "nasze" odnoszą się do Omlet.

Żadna część niniejszych warunków nie narusza Twoich statutowych praw konsumenta.

1 Powiadomienia o zmianach

1.1 Od czasu do czasu możemy zmieniać niniejsze warunki bez uprzedniego powiadomienia. Wszelkie zmiany będą dotyczyć zamówień składanych po dacie ich publikacji.

2 Zamówienia

2.1 Aby złożyć zamówienie na jakiekolwiek przedmioty, musisz podążać jedną z trzech ścieżek:

  • Podążać za wskazówkami na stronie internetowej Omlet i złożyć na niej zamówienie.
  • Złożyć zamówienie przez naszego pracownika drogą telefoniczną, dzwoniąc pod numer umieszczony niżej.
  • Złożyć zamówienie przez naszego partnera, np. Amazon.

2.2 Każde zamówienie jest traktowane jako oferta kupna przedmiotów lub usług, które są objęte niniejszymi warunkami.

2.3 Składając zamówienie w Omlet, przyjmujesz do wiadomości, że wymagamy od Ciebie płatności za całość przedmiotów lub usług, które zamówiłaś/eś , w chwili złożenia zamówienia.

2.4 Wszystkie ceny są wyświetlone w złotówkach, o ile nie określono tego inaczej na stronie.

2.5 Do Twoich obowiązków należy upewnienie się, że dane, które nam podajesz są prawdziwe i dokładne, włącznie z informacjami zapisywanymi w naszym systemie, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia. Możesz w każdej chwili zaktualizować te informacje, logując się na swoje konto Omlet. Omlet nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek bezpośrednie lub pośrednie straty lub niedogodności, wynikające z podania nam przez Ciebie nieprawidłowych informacji.

2.6 Jeśli chcesz zapłacić za swoje zamówienie z własnego konta PayPal, musisz się upewnić, że wszelkie informacje na Twoim koncie PayPal są prawdziwe, dokładne i mogą służyć jako podstawa do realizacji Twojego zamówienia oraz zorganizowania jego dostawy. Jeśli w oknie podsumowania transakcji zdecydujesz się na płatność przez system PayPal, to wyrażasz zgodę na to, że dostarczymy Twoje zamówienie na adres podany w rubryce adresu dostawy podczas podsumowania transakcji PayPal.

2.7 Po zakończeniu procesu składania zamówienia na naszej stronie, system wyświetli na ekranie jego podsumowanie. To nie oznacza jednak automatycznego przyjęcia Twojego zamówienia.

2.8 Gdy składasz zamówienie z Omlet, wymagamy od Ciebie podania numeru telefonu kontaktowego, abyśmy mogli do Ciebie zadzwonić, jeśli wystąpią jakiekolwiek kłopoty z Twoim zamówieniem.

2.9 Jeśli podczas składania u nas zamówienia podałaś/eś nam swój adres mailowy, to powinnaś/powinieneś otrzymać mailem automatyczne potwierdzenie złożenia u nas zamówienia. Potwierdzenie złożenia zamówienia nie stanowi jednak dowodu jego przyjęcia przez nas.

2.10 Jeśli otrzymasz fakturę lub fakturę pro forma od Omlet, nie oznacza ona przyjęcia Twojego zamówienia.

2.11 Przyjęcie zamówienia następuje w chwili, w której Twoje zamówienie zostaje wysłane z naszego magazynu lub magazynu należącego do naszych dostawców, lub w momencie rozpoczęcia realizacji usługi, która została zamówiona.

2.12 Zachowujemy prawo do odrzucenia lub anulowania jakiegokolwiek zamówienia w którymkolwiek momencie bez podawania przyczyny. Jeśli do tego momentu już uiściłaś/eś płatność, to zwrócimy Ci zapłacone środki, lecz nie powyżej kosztów poniesionych przez Ciebie, tak szybko jak to możliwe.

2.13 Wszystkie towary pozostają własnością Omlet Limited aż do chwili, w której zamówienie zostało przyjęte i otrzymaliśmy pełną płatność za zamówienie, włączając w to koszty dostawy i inne koszty pośrednie.

2.14 Towary stają się Twoją odpowiedzialnością w chwili, w której Ty lub osoba wskazana przez Ciebie (włączając w to także kurierów, których Ty zamówisz) bierze przedmioty zamówienia w fizyczne posiadanie.

2.15 Nie możemy brać odpowiedzialności za jakąkolwiek niedbałość lub wykroczenie popełnione w trakcie realizazji naszej usługi przez naszych partnerów lub kurierów.

3 Komunikacja

3.1 Składając zamówienie w Omlet, zgadzasz się na to, że skontaktujemy się z Tobą w związku z zapisaniem w systemie i wypełnieniem Twojego zamówienia, włączając w to komunikację, która pomoże nam ocenić naszą własną sprawność realizacji zamówienia. Komunikacja tego rodzaju nie obejmuje działalności marketingowej, z której możesz zrezygnować w każdej chwili.

3.2 Rozmowy telefoniczne mogą być przez nas nagrywane w celach szkoleniowych, oceny jakości obsługi oraz w innych celach dopuszczonych prawem.

3.3 Komunikacja mailowa zostanie wysłana z adresu mailowego na domenie polskiej omlet.com.pl lub brytyjskiej omlet.co.uk. W Twoim interesie leży, aby upewnić się, że filtr spamu na Twojej skrzynce mailowej przepuści wiadomości od Omlet do Twojej skrzynki odbiorczej.

4 Dostępność i specyfikacja

4.1 Wszystkie towary reklamowane na stronie internetowej Omlet są ograniczone dostępnością. Jeśli nie będziemy w stanie dostarczyć Ci zamówionych przedmiotów, poinformujemy Cię o tym niezwłocznie.

4.2 Jeśli brakuje zamówionych przedmiotów w magazynie, lecz są oczekiwane w przyszłości, to wyślemy Twoje zamówienie przy pierwszej możliwej okazji.

4.3 Omlet dokłada wszelkich rozsądnych starań, aby zapewnić dokładne informacje o stanie magazynowym prezentowanych na stronie przedmiotów, lecz dane te należy traktować tylko orientacyjnie.

4.4 Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteśmy w stanie wysłać danego towaru, możemy zaproponować Ci wysłanie towaru zastępczego o tej samej jakości i wartości. Jeśli zamówione przedmioty okażą się niedostępne a ich substytuty nie będą spełniać Twoich oczekiwań, to będziemy Cię prosić o zwrot towaru na nasz koszt. Jeśli już uiściłaś/eś płatność za substytuty lub za towary, które są niedostępne (w przypadkach, gdy zapłaciłaś/eś przelewem), zwrócimy Ci wszystkie koszty zakupu.

4.5 Specyfikacje produktów mogą się zmieniać. W takich okolicznościach zawsze będziemy próbować zapewnić produkt o takich samych lub lepszych specyfikacjach za tę samą lub niższą cenę. Jeśli nie zgadzasz się na taką zamianę, możesz zwrócić nam przedmiot na nasz koszt i otrzymać zwrot kosztów zakupu, nie wyższy jednak od kosztów, które sam(a) poniosłaś/eś.

4.6 Jeśli zamawiasz leki, środki do czyszczenia, przedmioty ogólnozdrowotne lub inne substancje, w których wygląd opakowania lub pojemnika nie ma żadnego wpływu na działanie i skuteczność produktu, a także w wypadku, gdy nasz dostawca zmieni projekt dotychczasowego opakowania lub pojemnika na swój produkt, to rezerwujemy sobie prawo dostarczenia Tobie tego samego produktu w innym opakowaniu od oczekiwanego.

5 Kolor, rozmiar i wymiary

5.1 Wszystkie rozmiary, kolory, wymiary przedstawione na naszej stronie są podane w przybliżeniu.

5.2 Nie bierzemy odpowiedzialności, jeśli wygląd lub wrażenia z korzystania z jakiegokolwiek produktu na naszej stronie internetowej różnią się od oczekiwanego wyglądu i wrażeń, gdy produkt jest wyświetlany na ekranie komputera, tabletu, telefonu czy jakiegokolwiek innego urządzenia.

6 Dostawa

6.1 Choć poczynimy starania, by dostosować się do wybranej przez Ciebie metody dostawy podczas podsumowania zamówienia (włącznie z wyborem kuriera), rezerwujemy sobie prawo do wybrania innego kuriera, który dostarczy Tobie zamówienie.

6.2 Jakakolwiek data dostawy, jaką otrzymasz przy składaniu zamówienia, powinna być traktowana jako data orientacyjna. Nie możemy zagwarantować konkretnego dnia dostawy, ani nie bierzemy na siebie odpowiedzialności za koszty lub niedogodności, na jakie zostaniesz narażona/y, jeśli zamówienie przyjdzie do Ciebie wcześniej lub później niż prognozowana data.

6.3 Gdy Twoje zamówienie zostaje wysłane, podejmiemy próbę wysłania do Ciebie maila z powiadomieniem o tym. Co więcej, nasz kurier może Ci wysłać mail lub wiadomość sms, w którym poda Ci przybliżony czas, kiedy będzie w stanie dostarczyć przesyłkę.

6.4 Omlet nie może brać odpowiedzialności za prognozy czasu dostarczenia przesyłki, o jakich Cię informuje bezpośrednio kurier.

6.5 Nasi kurierzy dołożą starań (w rozsądnych granicach), aby dostarczyć Ci zamówiony towar.

6.6 Jeśli wiesz, że dostęp kuriera do Twojego adresu dostawy lub posesji może być utrudniony lub wręcz niemożliwy, do Twoich obowiązków należy, aby nas o tym powiadomić w chwili składania zamówienia.

6.7 Jesteś odpowiedzialna/y za to, aby pod adresem dostawy była osoba, która może odebrać zamówiony towar. Nie bierzemy odpowiedzialności za koszty lub niedogodności, jeśli pod adresem dostawy nie będzie nikogo, kto mógłby odebrać zamówienie. Gdyby nasz kurier nie był w stanie dostarczyć Tobie przesyłki z powodu Twojej nieobecności, ponosisz odpowiedzialność za wszelkie dodatkowe koszty dostawy w ten sposób wygenerowane.

6.8 Nie możemy brać odpowiedzialności za jakiekolwiek opóźnienie lub niedostarczenie towaru lub usług, jeśli opóźnienie lub niedostarczenie to było spowodowane przez przyczyny znajdujące się poza naszą kontrolą.

6.9 Jeśli zażyczysz sobie, aby Twoje zamówienie było pozostawione pod Twoim adresem bez konieczności Twojego podpisu, decyzję, czy przesyłkę można zostawić bez podpisu, podejmie kurier. Właśnie z tego powodu nie możemy w tym aspekcie dostawy dać Tobie żadnych gwarancji.

6.10 Jeśli wyrazisz życzenie, aby zostawić Tobie przesyłkę pod adresem dostawy bez Twojego podpisu, będzie to uważane za przekazanie Tobie przesyłki do rąk własnych w chwili, w której kurier pozostawi ją pod wskazanym adresem.

6.11 Jakiekolwiek koszty dostawy, wyświetlone na naszej stronie, lub jakakolwiek komunikacja między Tobą i Omlet do momentu przyjęcia zamówienia powinny być uważane za dane szacunkowe.

6.12 Na wypadek wygenerowania dodatkowych kosztów z tego powodu, że dostarczysz nam niepełnych lub mylnych informacji, zachowujemy prawo do obciążenia Ciebie tymi kosztami w którejkolwiek chwili.

6.13 W normalnych okolicznościach, towar powinien być dostarczony w ciągu 30 dni od dnia przyjęcia przez nas zamówienia. Skontaktujemy się z Tobą drogą mailową, jeśli dostawa Twojego zamówienia odwlecze się ponad wspomniany okres czasu, dając Ci możliwość rezygnacji z zamówienia.

7 Koszty wysyłki i pakowania

7.1 O ile nie sprecyzowano inaczej, koszty wysyłki i pakowania zostaną doliczone dodatkowo do ceny samego towaru i będą się różnić w zależności od miejsca dostawy, wagi i rozmiaru zamówienia oraz metody dostawy.

8 Płatność

8.1 Pełną płatność za jakiekolwiek zamówione przedmioty należy uiścić za pomocą karty kredytowej, debetowej, systemu PayPal lub przelewem bankowym przed wysyłką towaru. Z zasady nie akceptujemy czeków i wyjątek możemy poczynić tylko w uzasadnionych okolicznościach. Wszystkie ceny są podane w złotówkach, chyba że zaznaczono inaczej.

8.2 Jeśli podałaś/eś nam dane do swojej karty kredytowej lub debetowej, obciążymy Twoją kartę przed wysyłką Twojego zamówienia. Zachowujemy prawo pobrania płatności w dowolnym momencie po tym, jak złożysz ofertę kupna przedmiotów lub usług od Omlet.

8.3 Do Twoich obowiązków należy upewnienie się, że dysponujesz na swoim wystarczającymi środkami podczas płatności wybraną przez siebie metodą. Jeśli podejmiemy próbę pobrania płatności i w danej chwili nie będziesz dysponować odpowiednimi środkami, Twoje zamówienie może się odwlec, a Ty będziesz ponosić odpowiedzialność za dodatkowe wygenerowane w ten sposób koszty.

8.4 Nie możemy ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty lub niedogodności, jakich możesz doświadczyć, gdy pobierzemy płatność lub podejmiemy próbę pobrania płatności w chwili, w której nie dysponujesz odpowiednimi środkami.

9 Opłaty, cło i podatki

9.1 Ceny na niniejszej stronie internetowej zawierają w sobie brytyjski podatek VAT w odpowiedniej wysokości, o ile nie zaznaczono inaczej. Na życzenie naszych klientów możemy dostarczyć fakturę z wyszczególnieniem opłat VAT.

9.2 Jeśli zażyczysz sobie, abyśmy dostarczyli Twoje zamówienie na adres poza Unią Europejską, nie poniesiesz wtedy kosztów, chyba że wymagają tego specjalne przepisy.

9.3 Na wypadek, gdyby towar był dostarczony na adres znajdujący się w granicach Unii Europejskiej, a zaraz potem miałby zostać przetransportowany poza granice Unii Europejskiej, podatek VAT zostanie naliczony w odpowiedniej wysokości i Twoim zadaniem będzie odzyskanie podatku od brytyjskiego Urzędu Skarbowego (HMRC).

9.4 Ponosisz całkowitą odpowiedzialność za opłaty celne i podatki naliczone po tym, jak przedmiot sprzedaży opuści nasz magazyn lub magazyn naszego partnera.

10 Ceny

10.1 Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby ceny wyświetlone na naszej stronie internetowej oraz materiały promocyjne zawierały prawdziwe i dokładne dane, jednak nie możemy przyjąć odpowiedzialności za błędy lub pominięcia.

10.2 Jeśli na skutek błędu przedmiot widnieje na stronie w niższej cenie, niż powinien, i Ty zamówisz produkt, to skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie, abyś mogła/mógł zaakceptować poprawioną cenę produktu lub zrezygnować z zamówienia. Jeśli nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować, to anulujemy zamówienie. Jeśli zdecydujesz się anulować zamówienie, to zwrócimy Ci przelane pieniądze, lecz nie w większej wysokości niż Twoja płatność.

11 Prawo zwrotu

11.1 W zgodzie z odpowiednimi przepisami prawa, jeśli złożysz swoje zamówienie przez internet lub telefonicznie, masz prawo rezygnacji z zamówienia w ciągu 14 dni kalendarzowych po otrzymaniu towarów i usług, które zamówiłaś/eś, pod warunkiem, że towar jest nieużywany i w dobrym stanie.

11.2 Jeśli zdecydujesz się zrezygnować z zamówienia, musisz zwrócić wszelkie przedmioty, które otrzymałaś/eś, zgodnie z zapisami naszego regulaminu zwrotów.

11.3 Na wypadek, gdybyś zwrócił(a) nam zakupione przedmioty i my odkryjemy, że były one używane, możemy podjąć decyzję o odpowiednim zmniejszeniu zwrotu Twojej płatności.

11.4 Prosimy pamiętać, że przedmioty nietrwałe takie jak karma dla zwierząt (w tym przysmaki) jest wyłączona z niniejszego prawa, za wyjątkiem przypadków, gdy przedmiot w chwili dostawy będzie uszkodzony lub wybrakowany.

12 Odwołanie zamówienia

12.1 Jeśli chcesz odwołać zamówienie, musisz nas o tym powiadomić drogą mailową lub listowną tak szybko, jak to możliwe.

12.2 Jeśli Twoje zamówienie zostało przed Twoją rezygnacją przekazane do naszego magazynu lub do naszego partnera w celu realizacji, możemy już nie być w stanie zapobiec jego wysyłce. W takich okolicznościach otrzymasz zamówiony towar i będziesz zmuszona/y do jego zwrotu zgodnie z zapisami naszych warunków dotyczących zwrotów.

13 Uszkodzone, wybrakowane i zniszczone towary

13.1 Jeśli przedmiot zamówienia w chwili dostawy jest uszkodzony, wybrakowany lub zniszczony w porównaniu do jego opisu lub jego jakość nie jest zadowalająca, prosimy o natychmiastowy kontakt z Omlet.

13.2 Chociaż zawsze wolimy nawiązać współpracę z naszymi klientami, aby rozwiązać wszystkie kłopoty i wątpliwości co do produktów, oferując naszym klientom naprawę lub wymianę, w ciągu pierwszych 30 dni od daty dostawy możesz zwrócić się do nas o pełny zwrot kosztów za jakikolwiek wadliwy towar.

13.3 W ciągu pierwszych 6 miesięcy po dostawie będziemy dokładać starań, aby naprawić lub zapewnić odpowiednie zamienniki na jakiekolwiek wadliwe przedmioty. Jeśli to jest niemożliwe, na własną prośbę możesz otrzymać pełen zwrot kosztów.

13.4 Po wspomnianym okresie 6 miesięcy, jeśli czujesz, że zakupiony przedmiot nie jest odpowiedniej jakości i/lub nie wytrzymał odpowiednio długo, a my mamy pewność, że przedmiot ten był użytkowany i konserwowany prawidłowo, dołożymy starań, aby go naprawić lub zapewnić zamiennik. Jeśli nie możemy zapewnić serwisu lub zamiany wadliwego przedmiotu, możemy zwrócić Ci część kosztów zakupu.

13.5 Wszystkie wadliwe lub uszkodzone przedmioty muszą zostać nam zwrócone zgodnie z naszym regulaminem zwrotów.

13.6 Jeśli którykolwiek z naszych produktów zostanie wystawiony na dłuższy czas na działanie światła słonecznego, kolor tego przedmiotu może wyblaknąć. To naturalny proces i nie oznacza on, że produkt jest wadliwy.

13.7 Produkty muszą zostać złożone / zainstalowane w sposób opisany lub pokazany w dołączonej do produktu instrukcji.

13.8 Omlet nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia powstałe przez nieprawidłowe użytkowanie lub nieprawidłowe złożenie / instalację naszych produktów.

14 Zwroty

14.1 Zanim zwrócisz przedmioty do Omlet, musisz otrzymać od nas akceptację zwrotu, kontaktując się z nami telefonicznie lub drogą mailową pod adresem czesc@omlet.com.pl, lub pisząc do nas na adres poniżej.

14.2 Wszelkie towary zwrócone nam po to, aby otrzymać zwrot pieniędzy, muszą się znajdować w odpowiednim stanie.

14.3 Po otrzymaniu od nas akceptacji zwrotu, musisz zadbać o to, aby wszystkie przedmioty były bezpiecznie zapakowane w swoje oryginalne opakowania. Omlet nie może ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia, utratę czy też koszty wygenerowane przez nieodpowiednie opakowanie produktu.

14.4 Wszystkie opakowania nam zwrócone muszą być czytelnie oznaczone numerem zamówienia oraz kartką na każdym opakowaniu, która zawiera Twoje nazwisko, numer telefonu kontaktowego oraz numer zamówienia. Jeśli zwrócisz nam przedmioty bez dostatecznego oznaczenia, od kogo pochodzą, będziesz tak czynić na własne ryzyko, a my nie możemy wziąć żadnej odpowiedzialności, jeśli nie będziemy mogli zlokalizować Twojego zwrotu.

14.5 W chwili akceptacji Twojego zwrotu, Omlet zorganizuje kuriera, który odbierze przedmiot od Ciebie. Jeśli ty zorganizujesz innego kuriera, będzie się tak dziać na Twoje własne ryzyko i koszt.

14.6 Do Twoich obowiązków należy zdobycie oraz posiadania dowodu nadania przesyłki. Na wypadek, gdyby powstały wątpliwości, czy kurier odebrał zwrot od Ciebie, a Ty nie jesteś w stanie przedstawić dowodu nadania przesyłki, nie będziemy mogli za tę przesyłkę wziąć żadnej odpowiedzialności.

14.7 Dołożymy starań, aby zwrócić Ci pieniądze w ciągu 7 dni roboczych od chwili, w której Omlet otrzyma zwrot. W każdej innej sytuacji postaramy się zwrócić Tobie pieniądze w ciągu 14 dni.

14.8 Niektóre produkty Omlet są dostarczane z 30-dniową gwarancją pełnego zwrotu pieniędzy. Aby dokonać zwrotu towarów objętych tą gwarancją, muszą być one w dobrym stanie, który pozwala na ich sprzedaż, a także muszą się znajdować w oryginalnym opakowaniu lub jego odpowiedniku.

15 Prywatność

15.1 Dołożymy wszelkich rozsądnych starań, aby Twoje dane, szczegóły Twojego zamówienia, szczegóły płatności i inne informacje, które nam podajesz, były bezpieczne.

15.2 Gdy tworzysz konto, możemy utworzyć dla Ciebie hasło lub zostaniesz poproszona/y o wprowadzenie własnego hasła. Jeśli poprosimy Cię o wprowadzenie własnego hasła, nie będziesz w stanie używać tego hasła do żadnego innego celu. Ponosisz całkowitą odpowiedzialność za utrzymanie Twojego hasła i innych informacji w tajemnicy. Omlet nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności i straty, które będą rezultatem nieprzestrzegania przez Ciebie zasady utrzymania swoich informacji poufnych na temat konta Omlet w tajemnicy.

16 Nasze dane kontaktowe

16.1 Nasz adres:

Omlet Ltd,
Tuthill Park,
Wardington,
Banbury,
Oxfordshire,
OX17 1RR
Wielka Brytania

16.2 Nasz adres mailowy:

czesc@omlet.com.pl

16.3 Nasz numer telefonu:

22 307 01 69 (sprawdź stawki Twojego operatora telefonicznego na połączenia stacjonarne)

17 Skargi i zażalenia

17.1 Na wypadek skargi czy zażalenia, prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub listowny na podane wyżej adresy.

18 Informacja

18.1 Niniejsze warunki precyzują całość relacji między stronami, poza sprawami, omawianymi szczegółowo w osobnych regulaminach i warunkach: "Warunkach korzystania z Targowiska Omlet" https://www.omlet.com.pl/misc/site_policies/marketplace_usage_agreement/), "Regulaminie promocji" (https://www.omlet.com.pl/misc/site_policies/promotion_tac/). Żadne odstępstwo od wyżej wymienionych warunków nie jest możliwe, dopóki Omlet nie wyrazi na to odstępstwo wyraźnej pisemnej zgody.