30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy bez marudzenia

Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś w 100% zadowolona/y z produktów, które kupiłaś/eś od Omlet, prosimy, poinformuj nas o tym, a my ze swojej strony zrobimy wszystko, aby naprawić sytuację. Jeśli w Twoim zakupie jest coś, co Cię denerwuje i nie daje spokoju, zachowaj oryginalne opakowanie produktu, dopóki nie jesteś w pełni zadowolona/y. A jeśli chcesz zwrócić nam zakup w ciągu 30 dni od zakupu, to zawsze przyjmiemy zwrot z powrotem.
- Żadnych opłat za ponowne wprowadzenie do systemu
- Żadnego marudzenia w sprawie zwrotu towaru
W jaki sposób dokonać zwrotu?
Zwrot dużych przedmiotów takich jak Eglu, Qute, Ogrodzenia itp.
Jeśli waga Twojej przesyłki przekracza 5kg, a rozmiar wynosi ponad 61 cm (dł.) x 46 cm (szer.) x 46 cm (gł.) w którymkolwiek z wymiarów, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta, podając Twój numer zamówienia, a my zaaranżujemy odbiór przesyłki przez kuriera w jednym z dni roboczych, który będzie Ci odpowiadać. Prosimy o wysłanie maila na adres czesc@omlet.com.pl. Odpowiemy na Twoje zapytanie w ciągu 48 godzin.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy lub przedmioty na zamianę?
Zorganizujemy dla Ciebie zwrot kosztów lub wymianę zamówionych przedmiotów na inne, jak tylko otrzymamy pierwotne zamówienie z powrotem. Zwrot pieniędzy odbędzie się w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania przez nas zakupionych przedmiotów i odbędzie się taką samą drogą, jaką zapłaciłaś/eś za zakup (np. przelewem na rachunek bankowy lub przelewem na konto PayPal). Prosimy w tym wypadku o cierpliwość, ponieważ zaksięgowanie przelewu może zająć od 3 do 5 dni.
Za co otrzymam zwrot pieniędzy?
O ile zakupiony artykuł zostanie do nas zwrócony w terminie 30 dni od dnia zakupu, zwrócimy Ci pełną kwotę za zakupiony artykuł, tak jak to wyszczególnia Twoje zamówienie. Nie będziemy jednak w stanie zwrócić Tobie pierwotnych kosztów dostawy zakupionego artykułu.
Mała czcionka
Jeśli chcesz zwrócić przedmiot zakupu, musisz opłacić z własnej kieszeni koszt dostawy, podatek i w razie konieczności cło. Prosimy o kontakt pod adresem czesc@omlet.com.pl. Jeśli nie masz pewności co do procesu zwrotu zakupionych przedmiotów, zadzwoń do nas i z chęcią Ci w tym pomożemy.