Ze względu na duże zapotrzebowanie występuje czas oczekiwania. Proszę sprawdzić naszą stronę Dostawy aby uzyskać więcej informacji.

Warunki i Zasady uczestnictwa w Programie Ambasador Marki Omlet

Ambasadorowie marki Omlet to przyjaźni, doświadczeni właściciele zwierząt domowych, którzy chętnie przekazują swoją wiedzę na temat produktów Omlet i korzyści z posiadania zwierząt domowych, aby pomóc Ci zdecydować, czy też chcesz zacząć. Należy pamiętać, że Omlet nie ma kontroli i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakość, dokładność lub kompetencje porad udzielanych przez Ambasadora w zakresie korzystania z produktów Omlet lub hodowli zwierząt. Wszystko, co mówią Ambasadorzy, jest ich własną opinią. Jeśli masz jakiekolwiek pytania po wizycie lub rozmowie telefonicznej z Ambasadorem, zawsze możesz skontaktować się z naszym przyjaznym członkiem Zespołu Obsługi Klienta Omlet (kliknij tutaj, aby uzyskać dane kontaktowe).

Chociaż dokładamy wszelkich starań, aby Ambasadorowie wymienieni na stronie internetowej Omlet byli prawowitymi właścicielami produktów Omlet, nie możemy ponosić odpowiedzialności za produkty lub stan produktów pokazywanych przez Ambasadora marki Omlet. Produkty mogły zostać zmodyfikowane w stosunku do ich oryginalnego stanu, a specyfikacje produktu mogły ulec zmianie od momentu zakupu produktu. Zalecamy odwiedzić witrynę internetową Omlet lub skontaktować się z obsługą klienta Omlet, aby uzyskać najbardziej aktualne porady dotyczące danego produktu. Jeśli nie zobaczyłeś tego, czego się spodziewałeś podczas wizyty u Ambasadora, prosimy o powiadomienie działu obsługi klienta Omlet.

Omlet nie sprawuje kontroli i nie ponosi odpowiedzialności za dokładność lokalizacji siedziby Ambasadorów ani ich dostępności. Jeśli masz trudności ze skontaktowaniem się z Ambasadorem marki Omlet lub nie udało Ci się umówić wizyty, skontaktuj się z działem obsługi klienta Omlet, który chętnie Ci pomoże.

Omlet nie może zagwarantować dokładności treści generowanych przez Ambasadorów wyświetlanych na stronie internetowej Omlet. Nie ponosimy odpowiedzialności za błędy, pominięcia lub niedokładne materiały. Jeśli zauważysz błąd, powiadom dział obsługi klienta Omlet, a my dołożymy wszelkich starań, aby go naprawić.

Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek straty poniesione przez Ciebie lub jakąkolwiek inną osobę w wyniku wizyty w siedzibie Ambasadora. Podejmij rozsądne środki ostrożności, pojedź ze znajomym lub krewnym lub poinformuj kogoś gdzie się wybierasz.