Zwroty
Bezpłatne zwroty - bez zbędnych pytań
Jeśli Twój nowy zakup w Omlet nie zachwyca Cię w 100%, poinformuj nas o tym, abyśmy mogli spróbować coś doradzić. Do tego momentu należy zachować oryginalne opakowanie. Pod warunkiem, że nie upłynęło 180 dni, zawsze możesz zwrócić zakupiony produkt.
Ale w jaki sposób?
Po prostu odeślij go do nas, podając swoje dane. Jeśli Twój zwierzak korzystał z produktu, należy go tylko wyczyścić.
Zadzwoń do nas pod numer 22 307 01 69 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:30) lub wyślij e-mail na adres: czesc@omlet.com.pl podając numer zamówienia, a my zorganizujemy BEZPŁATNY odbiór przesyłki kurierskiej w każdy dzień roboczy. Gdy otrzymamy Twoją przesyłkę, sprawdzimy ją, a następnie w ciągu 14 dni dokonamy wymiany lub zwrotu pieniędzy.
Dodatkowe informacje
Wszystkie opcje dostawy zależą od dostępności i nie obejmują świąt państwowych. Terminy dostaw są podane szacunkowo. Jeśli mieszkasz na obszarach szczególnie oddalonych lub trudno dostępnych, dostawa prawdopodobnie potrwa dłużej niż podany przewidywany termin dostawy.