30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy bez marudzenia


Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś w 100% zadowolona/y z produktów, które kupiłaś/eś od Omlet, prosimy, poinformuj nas o tym, a my ze swojej strony zrobimy wszystko, aby naprawić sytuację. Jeśli w Twoim zakupie jest coś, co Cię denerwuje i nie daje spokoju, zachowaj oryginalne opakowanie produktu, dopóki nie jesteś w pełni zadowolona/y. A jeśli chcesz zwrócić nam zakup w ciągu 30 dni od zakupu, to zawsze przyjmiemy zwrot z powrotem.


  • Żadnych opłat za ponowne wprowadzenie do systemu
  • Żadnego marudzenia w sprawie zwrotu towaru


W jaki sposób dokonać zwrotu?

Zwrot dużych przedmiotów takich jak Eglu, Qute, Ogrodzenia itp.

Jeśli waga Twojej przesyłki przekracza 5kg, a rozmiar wynosi ponad 61 cm (dł.) x 46 cm (szer.) x 46 cm (gł.) w którymkolwiek z wymiarów, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta, podając Twój numer zamówienia, a my zaaranżujemy odbiór przesyłki przez kuriera w jednym z dni roboczych, który będzie Ci odpowiadać. Prosimy o kontakt pod numerem telefonu 22 307 01 69 (linie są czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:30 do 17:30) lub o wysłanie maila na adres czesc@omlet.com.pl.


Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy lub przedmioty na zamianę?

Zorganizujemy dla Ciebie zwrot kosztów lub wymianę zamówionych przedmiotów na inne, jak tylko otrzymamy pierwotne zamówienie z powrotem. Zwrot pieniędzy odbędzie się w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania przez nas zakupionych przedmiotów i odbędzie się taką samą drogą, jaką zapłaciłaś/eś za zakup (np. przelewem na rachunek bankowy lub przelewem na konto PayPal). Prosimy w tym wypadku o cierpliwość, ponieważ zaksięgowanie przelewu może zająć od 3 do 5 dni.


Mała czcionka

Jeśli chcesz zwrócić przedmiot zakupu, musisz opłacić z własnej kieszeni koszt dostawy, podatek i w razie konieczności cło. Prosimy o kontakt pod adresem czesc@omlet.com.pl. Jeśli nie masz pewności co do procesu zwrotu zakupionych przedmiotów, zadzwoń do nas i z chęcią Ci w tym pomożemy.