Ważna informacja. Firma Omlet działa bez zakłóceń, a wszystkie zamówienia są realizowane i wysyłane na bieżąco.

Możliwości Płatności


Z przyjemnością informujemy, że akceptujemy płatności w następujących formach:

  • Karty kredytowe, debetowe, płatnicze Visa i Mastercard
  • Paypal
  • Przelew bankowy
  • Gotówka

Płatność gotówką akceptujemy tylko przy odbiorze osobistym. Otrzymanie przez nas danych Twojej karty kredytowej lub debetowej nie oznacza automatycznej realizacji Twojego zamówienia.

Przyjęcie zamówienia następuje w chwili, w której wysyłamy Twoje zamówienie. Na Tobie spoczywa odpowiedzialność, aby zapewnić nam swój prawidłowy adres mailowy i inne dane kontaktowe. Nie możemy być obarczeni odpowiedzialnością, jeśli nie otrzymasz naszego maila potwierdzającego realizację zamówienia w wyniku Twojego podania błędnych danych kontaktowych lub błędów systemu niezależnych od nas.

Bezpieczeństwo

Sklep internetowy Omlet korzysta z najnowocześniejszej technologii szyfrowania (SSL), aby zapewnić Tobie i Twoim transakcjom bezpieczeństwo i prywatność, gdy dane są przesyłane internetem. Gdy przystępujesz do złożenia zamówienia, Twoja przeglądarka bezpiecznie łączy się z naszą stroną internetową. Twoja przeglądarka będzie pokazywać kłódkę w prawym dolnym roku i/lub na pasku adresu url, dając Ci w ten sposób do zrozumienia, że połączenie z wybraną stroną internetową jest bezpieczne.

Gdy już potwierdzisz swoje zamówienie, płatność z Twojego rachunku bankowego zostanie pobrana dopiero w chwili, w której zamówione przedmioty są gotowe do wysyłki. Nie dzieje się tak jednak w przypadku płatności systemem PayPal, w którym płatność jest pobierana natychmiast. Ta sama zasada obowiązuje przy przedmiotach zamawianych w pre-orderze. Otrzymasz powiadomienie drogą mailową w chwili, w której zamówienie zostanie przekazane kurierowi. W chwili odebrania Twojego zamówienia, przeprowadzamy standardową pre-autoryzacyjną kontrolę Twojego sposobu realizacji płatności (karta), aby się upewnić, że posiadasz wystarczająco środków, aby uiścić płatność. Aby chronić posiadaczy kart, Twój bank może wymagać od Ciebie przejścia przez procedurę weryfikacji posiadacza karty za pomocą narzędzia 3D Secure i/lub przez niezależną firmę, zajmującą się ochroną przed defraudacją środków. Jeśli przelew środków się nie powiedzie, to wyślemy do Ciebie automatyczne powiadomienie drogą mailową wraz z linkiem do strony, gdzie będziesz mieć możliwość uiścić płatność. Możemy się także z Tobą skontaktować przez telefon, aby przypomnieć o uiszczeniu płatności lub z innych względów bezpieczeństwa. Jeśli w ciągu 7 dni nie otrzymamy płatności, to rezerwujemy sobie prawo anulowania Twojego zamówienia.

Prosimy pamiętać, że nie możemy Ci zagwarantować bezpieczeństwa danych, które wyślesz do nas drogą mailową. Właśnie dlatego prosimy o nieprzesyłanie nam informacji ze szczegółami płatności drogą mailową. Prosimy o przeczytanie naszych Warunków, aby poznać szczegóły.